Koordynator do spraw dostępności
W Sądzie Rejonowym w Świeciu osobą odpowiedzialną za współpracę z wyznaczonym na poziomie Sądu Apelacyjnego w Gdańsku koordynatorem do spraw dostępności w zakresie zapewnienia ustawowych wymagań dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami została wyznaczona Pani Monika Kotowska.
Kontakt:
Monika Kotowska
Koordynator do spraw dostępności
Sąd Rejonowy w Świeciu
ul. Sądowa 12
86-100 Świecie
Tel. (52) 33 32 863
e-mail: monika.kotowska@swiecie.sr.gov.pl
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych w Sądzie Rejonowym w Świeciu;
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ww. Ustawy;
- Monitorowanie działalności sądu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- Przedstawianie Prezesowi i Dyrektorowi Sądu Rejonowego w Świeciu bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Na podstawie art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.poz. 1062) na Koordynatora do spraw dostępności dla sądów apelacji gdańskiej została wyznaczona Pani Justyna Maj.
Dane Koordynatora do spraw dostępności dla sądów z obszaru apelacji gdańskiej:
Pani Justyna Maj
e-mail: koordynator-zsd@gdansk.sa.gov.pl
telefon: (58) 32-38-534