W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Sąd Rejonowy w Świeciu
ul. Sądowa 12
86-100 Świecie

Tel. centrali (52) 333-28-01  
Adres e-mail: sad@swiecie.sr.gov.pl

UWAGA!
Od 18 listopada 2019 roku kasa Sądu Rejonowego w Świeciu obsługuje wyłącznie transakcje gotówkowe.
Od 1 stycznia 2020 roku kasa Sądu Rejonowego w Świeciu czynna jest w godzinach 8:00-10:00.
Sąd Rejonowy w Świeciu informuje, iż nie prowadzi żadnych profili na stronach portali społecznościowych.

Wideokonferencje i rozprawy zdalne

W ramach udostępnionej w sądach powszechnych infrastruktury technicznej umożliwiającej przeprowadzenie wideokonferencji, istnieje możliwość zdalnego udziału w rozprawie za pośrednictwem aplikacji Jitsi. Rozwiązanie to umożliwia uczestniczenie w wideokonferencjach z poziomu dowolnego komputera, tabletu lub smartfona wyposażonego w kamerę i mikrofon, z użyciem standardowego łącza internetowego i przeglądarki internetowej.

Rozwiązanie to nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania. Po kliknięciu otrzymanego linku do wideokonferencji, użytkownik łączy się do odpowiedniej wideokonferencji  zainicjowanej przez sąd orzekający. W czasie zdalnego połączenia zaleca się stosowanie zestawu słuchawkowego.

W czasie zdalnego połączenia zaleca się stosowanie zestawu słuchawkowego.

W celu ułatwienia organizacji rozpraw zdalnych, w pierwszym piśmie procesowym należy wskazać numer telefonu do kontaktu i adres poczty elektronicznej. Obie te dane są wymagane, aby zapewnić możliwość kontaktu w dniu wideokonferencji.

Przed przystąpieniem do wideokonferencji proszę o zapoznanie się z dokumentem: „Zestaw dobrych praktyk uczestnika wideokonferencji” oraz „Instrukcją połączenia wideokonferencyjnego za pośrednictwem oprogramowania Jitsi”, umieszczonymi poniżej.

W ramach pomocy dla obywateli została uruchomiona przez Sąd Apelacyjny we Wrocławiu telefoniczna linia wsparcia - tel. 71 748 96 00 oraz możliwość zgłaszania problemów pocztą elektroniczną: cpw@wroclaw.sa.gov.pl

 

Załączniki

Powiadom znajomego